Take my hand lets go, Somewhere we can rest our souls.

Hej:)

Idag har jag varit på skolan, det var jätte tråkigt med TIMSS det skulle vara helt tyst och allt (väldigt distrikt).
Men vi fick ju fika sen:P

Sen efterskolan for jag till stan igen;) och jag har nu hittat allt som jag skulle köpa:P (inlägget under ser ni sakerna). Men på lördag ska jag gå med Matilda:) har 100kr kvar;)
Ska anntingen köpa nån tröja eller tygskor på H&M. 

Imorgon är det som vanligt, skola och sådant.

Och jag har glömt igen att ta kort på Dagens outfit!!-.-'
Jag vet inte varför jag glömmer det nu, borde skriva upp det någonstans:P
Men ni ska få imorgon, jag lovar!:)

Svar till Jenny:
Haha;)
Tackar, ja jag vet Jenny men min morfar o morbror kunde ju inte komma på sportlovet:P

Svar till Ronja:
Tackar:)

Kraam elin<3
Ha en trevlig kväll!

PS! Rubriken är bara tagen från ett stycke av en låt;).
Om ni vill vet är det Hollywood-Undead med Circles


Kommentarer
Postat av: ronja :)

varsex2 :P

2011-03-24 @ 09:54:18
Postat av: jenny

just de hehe :) de kanske int ba ä min hörsel de e fel på ;)

2011-03-24 @ 15:33:37
Postat av: chaiimphoemphon ☺♥

vad gör du?

2011-03-24 @ 17:05:17
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: okej tack så mycket! =D

2011-03-24 @ 20:10:17
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0