Tjej/kill-kväll idag:)

Heej:)

Är tidigt uppe;) Men jag vaknade kanske kl.8.00? :P
Jag har ju lov så;)

Idag kommer det bli en rolig dag;D
Det var ju tänkt i lördags att jag skulle ha tjej/kill-kväll! Men det gick ju inte för jag var sjuk:'(.
Men det är inte många vi kommer vara bara 3st hehe..Jocke o Challe kunde inte komma:/
Så det blir bara jag,Jenny och Krille;) om han nu kan komma(?).
Matilda hon är i Stockholm med kompisar sen far dom till Norrköping;)

Önskade att jag hade varit frisk i lördags för då kunde alla ha kommit!!
Så därför tycker jag att mitt sportlov inte alls har varit kul!

Men det kommer bli roligt med Jenny och Krille också:D!
Jenny ska sova över:)

Det vi ska göra är att äta middag här, det blir Tacos:)
Sen ska vi väl se film(filmer) och käka massa godis:)

Sen vet jag inte?
Kommer nog ta lite bilder;)
Stackars Krille han blir ensam kille:P Aa, men han är en bra kompis så;)

Vad gör ni idag?
Kraam elin<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0