En upplevelse...

Heej:)

Nu tänkte jag skriva om vars jag ska praoa:)

Jag ska praoa hos en vildmarks-fotograf:)
Och han är ganska känd i världen i fotograf-kretsar.
Vi  ( pappa blev också ditbjuden ) ska fara till ett gömsle i Kalvträsk som han har byggt och så ska vi sova över där.
Och inne i gömslet så har han teleskop-objektiv till systemkameror och så ska vi fota örnar!:)

Han lägger ut beten, sen så väntar man och när det kommer en örn eller något annat ex. en fågel mm...
så fotar man det:)

Kalvträsk är ganska långt bort från Skellefteå, men han själv bor här i Skellefteå;)
Jag har valt den här praktikplatsen eftersom jag vill jätte gärna bli fotograf!!
Så detta blir en jätte rolig upplevelse! Har aldrig sovit i ett gömsle och aldrig fotat örnar.
Sen har han en likadan systemkamera som mig:) (Canon EOS 50D).

Det blir på torsdagkväll jag åker dit, sen så är man vaken tidigt på morgon.

Så det är det här jag kommer att gör:)^^

Vad tycker ni??
Låter det som en bra praktikplats?:)
Själv tycker jag det;)

PS!
Nämner inga namn, eftersom jag måste som ha tillåtelse av han.

Kraam elin<3
Ha en trelvig dag!




2 bildet tagna av mig:) ©^^


Kommentarer
Postat av: Jennü

sv: Jag veeet:D:D:D:D dregel



Jag gjorde ett inlägg som svar på din fråga:

http://jennuslife.blogg.se/2011/march/svar-till-elin-ang-kladernas-kostnad.html



För att det finns ganska mycket att säga och visa:p



Sedan är jag med i en tävling på www.jfr.se(du borde kolla, alla som har blogg kan vinna varje månad, ett presentkort på 500 kr! http://www.jfr.se/bloggare.html) så om jag vinner där får jag ju ett presentkort också:)

2011-03-30 @ 11:50:51
URL: http://jennuslife.blogg.se/
Postat av: ronja :)

skoj! :D

2011-03-30 @ 14:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0