Beacause to night it's showtime

Heej:)

Sitter och lyssnar på musik:)

Idag har det bara varit en vanlig dag, skola:P
So-provet det gick bra idag:). Sen så på bilden så har vi gjort en "designe" (man skulle komma på något/förbättra saker) och så fick vi tillbaks dem idag:D fick VG:D
förra So-provet som var förra veckan så fick jag VG fast det var om Protestantiska Kyrkan och egentligen har jag redan gjort det provet för länge sen innan jag bytte skola;)

Jag undrar hur mina betyg kommer att se ut??;P Men Norrhammar kommer inte ge mig utan jag ska få mina betyg från Kanalskolan;) (den jag gick på förr, norrhammar hinner ju inte att skriva betyg på mig, eftersom det är sommarlov snart och att jag började i April 27/4).

Förresten jag har inte skrivit hur det är på nya skolan (hehe).
Men det är jätte bra:) är med Matilda,Tove,Jonna och Amanda:D
Och dem övriga i klassen är också trevliga:)
(jag typ känner hälften av klassen sen i 3:an - halva 5:an när jag gick på Moröbacke skolan).

Ska senare duscha;)

Ha en trevlig kväll!
Kraam elin<3


Jenny och jag:P^^.

(rubriken har inget med inlägget att göra:P det är bara från en låt).


Kommentarer
Postat av: Michaila

Sv. Haha aa tack det samma kram :)

2011-05-27 @ 11:06:32
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: elin - foto -

hej elin!

förlåt det har tagit ett bra tag för mig att svara på kommentarer, men jag är tillbaka nu och så :)

vad tycker du om min nya design? :)

kram <3

2011-05-27 @ 12:00:51
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0