Bollo.

Heej:)

Om nu undrar rubriken är det bulle på spanska:P (går inte spanska nu, men jag fick då lärar mig mat ord:P)

Bakar nu vanlijbullar:P Väntar bara i ett par minuter tills dem ska penslas och sen in i ugnen;) Oj, nu ringer dem..... Så nu har jag stoppat in dem i ugnen;)

Nu är det bara att vänta:P

Idag har det bara varit vanlig skolan:P kl 15.30-15.50 hade jag matte-prov!! i 2timmar! Det är nationella:/ det är typ förberedelse för hur det kommer va i 9:an och typ hur mycket vi kan och vad vi behöver lära oss;)
Det gick väl bra med A-delen tror jag, B-delen kan jag säga där gick det åt skogen..(haha), nä men jag gjorde det jag kunde och jag är nöjd;)

Jag vet att jag skulle ha lagt ut det jag hade köpt men jag har inte tagit kort på det än:S
Men ni ska få se det;)

Vad har ni gjort idag??
Kraam elin<3

Svar till Ronja:
Tack:D





Kommentarer
Postat av: ronja :)

varse ^^

2011-05-24 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0