Kisse Miss:]

Heej:)

Imorgon är det min sista prao-dag:) (skönt) men det har varit roligt ändå;)

Men som ni ser i rubriken^^;)
Jag har skaffat min egna kattunge:] Det började med att jag frågade mamma om jag skulle spara till en katt skulle jag få köpa en då?? Och då sa mamma ja;)
(det var förra veckan typ?)

Sen igår for vi till Skelleftehamn o kollade på en kattunge, så jag köpte den:)
Den är svart och har som apelsin-färgade ögon(jätte fint!) :).

Det är en hon men jag har inte kommit på något namn än, ni kanske kan komma med förslag?:)
Skulle va snällt:)

Så nu har vi en hund o 2 katter + min hamster Musse:)
(men den är i min brors rum nu).

Så om ni kan komma på något namn till min kattunge så skriv gärna och det ska va ett tjej-namn!

Ha en trevlig dag!
Kraam elin<3

PS! Bilder kommer sen:)


Kommentarer
Postat av: ronja :)

du kanske vet det här men iaf, du ska helst ha bokstaven S i namnet för, om jag inte mins helt fel, så lyssnar hon bättre på dig när du lockar på henne ^^

2011-05-05 @ 20:28:04
Postat av: Elisan

Om det ska vara ett namn på S:

Sabina

Soffie

Sanna

Safira

Sälma/Selma

Sandra

Sonja

Signe

Sally/Sallie

Sockergryn^^

Kanske kmr på fler sen! Elr har du redan kmmit på ngt?

Kramar

2011-05-06 @ 18:08:15
Postat av: Elisan

Om det skulle vara med S i namnet:

Linnsan

Nassie

Sötnos

Rosett

Missan

Till exempel (:

2011-05-06 @ 18:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0