Praso på tisdag.

Heej:)

Sitter och lyssnar på musik;)
Idag händer inte så mycket, tror jag(?) men ska iallafall plugga... So-prov på torsdag och kanske på torsdag musik-prov! Egentligen är det på tisdag men då är jag på Praso:) och så skulle vi också ha ett 2 timmars långt matte-prov (det var typ förberedelse för Nationella-proven i 9:an?).

Men jag ska ha prason på Anderstorpskolan, praso är när man är på ett "studiebesök" (eller vad man säger), och så för man typ följa gymnasie-eleverna hur dem jobbar typ;)
Jag har valt Estik och media (tror jag det heter, men iallafall är det foto).

Ska ta och klä på mig nu:P Jag vet att klockan är jätte mycket, fast jag har inte orkat klätt på mig:P Men det är inte så fint väder just nu, bara molnigt och grått.

Igår såg vi på Euorvisionsongcontest(stavning?). Hade som ingen favorit men jag hade gärna velat att vi skulle vinna, men jag tyckte att Eric gjorde det jätte bra att komma på 3:e plats!:)

Ha en trevlig dag!
Kraam elin<3

Svar till Ronja:
Ha, okej;) gillar inte alls att vara kort:/


Kommentarer
Postat av: ♥ KHANGKHENG

söt du är :)

2011-05-15 @ 16:03:43
URL: http://scenbloggen.com/khangkheng
Postat av: Pompom

Jag tyckte att Eric Saade borde ha vunnit ! :D Han var jätte bra ju ^^

2011-05-15 @ 17:40:53
URL: http://asiatenpompom.blogg.se/
Postat av: ronja :)

jag tycker Irlands bidrag var jättebra :D

efter att du flyttade blev jag kortast i klassen men egentligen, jag är inte så kort, inte du och Jullan heller, alla andra ä ba jättelånga typ haha :)

båda Jennysarna ska väl också gå estik/estetik (?) och media?

2011-05-15 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0