Fredag

Heej:)

Idag har jag varit i skolan, som vanligt;)

Jaa, som ni vet har jag sökt praktik plats men ingen har ringt eller sms:at :( Som de lovade, så jag blir lite sur.
För The Body Shop skulle sms på onsdagen men det gjorde dem aldrig, sen så på torsdagen frågade jag igen och då sa hon att hon skulle säga det till "blabla" (nämner inga namn) när hon kom tillbaks. Men fick även inge svar den dagen. Och nu är det fredag..och lappen ska va inlämnad på måndag. Men ja nu har jag valt 3 st val från listan på skolan.

Så hoppas jag får något:)!

Till middag idag blir det vårrullar (hemma gjorda) gott:)
Sen ska jag köpa lite fredags godis tror jag:]

Vad har ni gjort idag??

Bild tagen av mig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0