Tillbaks!

Heej:)

Nu ska jag börja blogga igen! Nu är det då slut pluggat för veckan.. Proven har jag nu gjort denna vecka sen kommer det väl mer senare:/

Men ja, No-provet tycker jag inte gick så bra..jag suger på fysik! Men So-provet idag det gick då bra:D

I onsdags var jag med mamma o pappa på stan och så köpte vi grejer till toaletterna, eftersom dom håller på bygga om dem. Längtar tills det är klart!! Men ja, vi var på stan och så köpte jag en vinterjacka (bild kommer i annat inlägg).

Sen idag åkte jag moppe med Matilda till stan och Tove tog sin moppe med Amanda på ;)
Sen så gick vi omkring och kollade och köpte, jag försöker nu söka vinterskor! Men jag får nog vänta ett tag det är typ bara höst skor ute nu;).

Sen har jag för en stund sen kommit hem från Matilda, jag var med henne och Amanda. Egentligen skulle Tove också varit med men hon fick motorstop så hon han aldrig hit:(
Men vi cyklade till Ica Supermarket på Moröhöjden och köpte godis sen hem till Matilda och se tv.

Imorgon är vi lediga! Skönt

Nästa vecka (den som kommer) så är det prao-vecka!! Och jag ska praoa på The Body Shop:) Så det kommer nog bli skoj.

Ja nu vart det väldigt långt men ja, det har jag gjort^^.


Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: filippa

Fin blogg :)

2011-09-25 @ 14:11:52
URL: http://fphotographies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0