Varit med Jenny...

Heej:)

Sorry, för dålig uppdatering men har pluggat till prov och engelska läxa..ghah! Så mycket nästa vecka No-prov och So-prov och engelska läxa igen...juste ja, matteläxa också! Men åå gud jag glömde den på skolan:/...
Aja får försöka göra den på morgonen på skolan.

Men idag efter skolan så for jag hem sen väntade jag till kl 15.00 och då cyklade jag till stan, för att möta Jenny. Hennes klass (min förra i Burträsk) hade varit på Bondstan (stavning?) och Lejonströmsbron.
Och då ville hon träffa mig, för det var länge sedan;)! Och så fick jag träffa Britta som är ny i deras klass:D Och Sofia men hon går i 9B. Så det var skoj, vi gick omkring och kollade i affärer och sådant.

Så jag har haft en bra dag, men ska vara med Jenny snart någon helg. Eftersom vi bara träffades en gång i sommras!


Tog bara någon bild.^^
Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Felicia ♥

Sv: haha ajj då ):

Men godis är ju gott :D



Jodå det är bra ^^

kram♥

2011-09-16 @ 23:28:47
URL: http://mehpalla.blogg.se/
Postat av: Fanny

SV; Tack själv!

2011-09-17 @ 09:24:58
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0