2 dagar kvar

Godmorgon, eller ja jag vaknade för ett bra tag sedan;) Fint väder också ute men jag har ingen aning vad jag ska göra idag? Man tar det ganska lungt innan skolan börja.
 
Jag har inte än börjar känna mig nervös eller något sådant över att börja gymnasiet, men jag lovar det kommer komma på måndagen.
 
Idag när jag vaknade så sov jag inte ens under täcket sen låg jag på nått. Mina glasögon, jag har ingen aning hur de hamnade vid min rygg?? Sen hade jag inte stängt av datorn så den har ståt på hela kvällen..
Blev ganska trött igår kväll men jag chattade med Krille sen skulle han spela nått sen skulle han komma tillbaks men jag hade hunnit sova då haha:P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0