äntligen

Har nyss kommit hem från stan, vädret är hur uselt som helst..bara regn och grått. Men har iallafall köpt mina skor och en parfym hittade ingen tröja:( Innan jag hade pengar hittar jag massa saker och när man väl har pengar är allt borta..det suger, men ska kanske gå på stan med Jenny imorgon och kolla om jag hittar en tröja då har jag lite mer tid på mig:) Fast får sen när jag slutar imorgon för jag vet inte om vi har någon R-tid? Annars slutar jag 13.05 och det skulle inte va så dumt!
 
Det var lite strul idag med kortet (första gången jag använde det) hade inga pengar på det, men efter ett besök på banken så var det klart. Pengarna hade hamnat på ett annat konto som inte var kopplat till kortet hehe.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med asperger

Hej! jag tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg så passa på att gå in och anmäl dig och ha chansen att bli länkad inför mina 300-700 unika läsare/dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/08/veckans-blogg_26.html
Om du inte vill ha sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar vecka:)
kram

2012-08-27 @ 20:03:38
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0