GinaTricot saker:

När vi lika gärna var på stan så gick vi in på GinaTricot:D
 
Wow, länge sen jag var på stan senast (så är det om man jobbar hela dagarna) det hade som gjort om lite och fått in sport collegtionen! Men jag hittade skinjackan som jag hade bloggat om för några dagar sedan (inte den igår från H&M) provade så klart den, satt som ett smäck på mig haha. Så får väl se om den finns kvar..men är inte helt säker än, den är ju inte så billig. Den ser också mycket bättre ut i verkligheten än på deras sida!
 
Sen hittade jag en snygg tröja, den har jag tänkt köpa. Hoppas bara den finns kvar nästa vecka annars blir jag ledsen..haha okej kanske inte så speciell men den var riktigt fin!
 
HÄR KAN NI KOMMA TILL INLÄGGET OM SKINJACKAN (hur den såg ut osv)
 
 
(klicka på bilden för att komma till den)
Den såg också finare ut i verkligheten! Men ska nog isåfall köpa den i denna färg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0