Gymnasiet imorgon!

Jag kunde inte bestäma mig vad jag skulle ta för nagellack även om jag provade det mesta! Men det fick bli manikyr bara;)
 
Det blir också en tidig kväll, imorgon är det skola! Så nu kommer de gamla rutinerna igen vakna, fixa sig, fara till skolan, va där i timmar och ha lektioner, sen hem, läxor om man då har några och så måste man ju ha lite fritid med kompisar!:) Jag har ingen aning heller vad jag ska ha på mig, hade varit roligt att ha nya kläder men jag får allt vänta på lönen tills på fredag.
 
Har ätit nyss också, ska nu ta och städa mitt rum!
 
(bjuder på en arkiv bild, tror jag lagt upp den förr).

Kommentarer
Postat av: alma

Sv: Jau, fin blogg du har:)

2012-08-19 @ 19:54:48
URL: http://www.bananpalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0