Home alone

Kom hem för ett tag sedan, idag så hann vi med alla Pilträden så nu är de jämna och fina;) Sen när jag käkat lunch hemma så kom regnet det öste verkligen ner. Men det varade inte så länge var typ bara ett regn moln sen gick vädret verkligen upp och ner..regn sen sol osv.
 
Men efter vi var klara med träden så skulle vi olja in altanen på festlokalen, vi han halva idag och så ska vi ta andra delen imorgon;) Jag kan ju bara säga att man kommer bli ett muskelberg av detta haha nä men kanske inte så men man jobbar ju med hela kroppen. Om ni undra så jobbar jag med två andra en tjej och en kille, vi har gått ut 9:an allihop.
 
Just nu är jag hemma ensam, resten har farit till stan men det kommer nog snart. Efter middagen ska det fara och fiska får se om jag hänger med!
 
Lunchen min^^
Vi hade nästan oljat klart, sitter och vilar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0