Höstsko?

Jag funderar på vad jag ska köpa för höstskor?:) Skulle kunna tänka mig ett par Jeff Campbell, dock är väl de super dyra? Men det finns ju billigare som liknar (kanske inte jätte lika men det är ändå en sko!).
 
7
(JC^^ Bild lånad från Google.)
 
 
Känga
Den finns på Skopunkten och är ju mycket mer prisvärda;)^^
 
Jag skulle bli längre för jag är så kort! Men vi får se kan även bli någon annan sko:) Får väl fara upp till Solbacken någon gång och kolla på Skopunkten om de har kvar dem och prova.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kolla i stan också! De har JC-"kopior" på nästan alla skoaffärer!:)

Svar: Jaha! Coolt då måste jag ju kolla där! haha, tack för tipset:)
Elin

2012-08-19 @ 18:26:39
URL: http://jennuslife.blogg.se
Postat av: jH

Ta nummer 2! dom var grymt snygga!!!

Svar: ja! vi får se:D kanske de var det billigaste:D!
Elin

2012-08-19 @ 19:23:51
URL: http://juliahasselryd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0