I look into your heart and you'll find love.

Idag kunde jag sova ut lite, har redan fått in rutinerna att vakna vid halv 7 eller 7:S Fast jag börjar ju jobba kl 7. För i fredags så funkade visst inte min väckarklocka men jag vaknade precis halv 6 som jag hade ställt den på, men det är väl bra!?:) Imorgon är det 2:a veckan som gäller att jobba, har ingen aning om den kommer gå snabbt eller sakta. Tänk snart börjar skolan (gymnasiet) lite nervöst, jag har ingen aning vars man ska vara osv.
 
Idag är det soligt och moln, funderar på att sola ska kolla på baksidan om solen har kommit sig dit;) Skulle visst komma regn vid 13.00? Får passa på att sola mer nu, när jag inte har så mycket tid för det på veckorna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0