Röjning på stan imorgon!!:D

Har nyss ätit middag;)
 
Idag så har det bara varit hantverks, på lunch rasten skulle vi dra in till stan och hitta nått plagg i trikå vi ville ha/sy och skissa det osv. För då ska vi sy det och sådant...dock så hade jag verkligen ingen aning vad jag ville ha ingen insperation alls:( Så fick bli nått enkelt men man kan ju göra något coolt av det senare eftersom man kunde senare skissa själv detaljer osv. Sen fick vi ett nytt schema och det var inget dåligt med det utan tvärtom vi slutar från och med nu på fredagar 13.35:D 
 

Imorgon blir det stan med Jenny dock så måste jag vänta på henne skit länge!!
Eftersom hon typ slutade vid tre:S Så vi får se hur vi ska fixa det, för känns väldigt fult om jag bara går omkring och har inget att göra då.
För imorgon har typ hela CK röjning för att höstens varor ska komma in = shopping!!:) Så det blir extra billigt, skit bra va!?
 
(Arkiv bild, tror jag vissat den förr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0