sommar jobbet är över!

Idag var det sista dagen för mig att jobba, har jobbat i 3 veckor nu:)
Det har både varit roligt och lite tråkigt men det var mest när man gjorde rabatterna. Även om kanske jobben vi gör inte är det det roligaste så tycker jag att vi som jobbad gjorde det roligare! Nu i slutet av dagen fick vi köra packmoppen haha, det roligaste på länge! (dock så körde inte jag delvis för jag inte har moppe körkort och att jag säkert skulle köra ner i diket!? haha).
 
Nu är att man bara väntar på pengarna sen shoppa loss och spara såklart! (får ena delen av lönen nästa fredag sen den andra i september).
 
Gjorde ett litet collage av bilder jag har tagit på jobbet, vad vi gjort osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0