Grattis mamma!

Idag så fyller min mamma år och vi firade henne på morgonen och så fick hon en spikmatta, ugnsform, bakform (i hjärtform-teflon) och så en julskiva med Rod Stewart. Vi ska fira med släkten på lördagen.
 
Annars idag så har dagen varit bra, det är hur kallt som helst ute! Hur ska man klara av det när det är super kallt (men visst jag har levt med de i 16år så..nog ska jag klara av det igen). Det händer inte så mycket nu, är lite trött höll på att somna i bussen, mina ögon vart jättetunga.
 
Stackars mina barn om jag skulle behandla dem som min katt Cira haha, jag är ju inte dålig på det men ibland kan Cira vara väldigt jobbig och då vill jag bara va ensam och stänger ut henne!
 
Bilder från: http://justgirlythings.tumblr.com/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0