Julen 2012

Nu så har alla farit hem och det har varit jättetrevligt!
 
Här kommer massa bilder:
 

 
Här så skulle vi äta dopp i grytan och så var morfar med och åt med oss.
 
 
Smutsig spegel men så var min outfit och så målade jag naglarna och använde mitt nya nagellack som gör det matt, I love it!
 
Jag gillar inte så mycket lakrits men den var faktisk god!! 
 
Glögg och Kalle Anka dags.
 
Vår julgran.
 
Det jag fick i julklapp lite mer nagel-saker, presentkort (Cubus och Ohlssons tyger), lösögonfransar, bok, saker tills man ska flytta hemifrån, strumpbyxor och 2 kjolar. Sen glömde jag ta kort på mina täckbyxor som jag fick! Men kan visa dem imorgon.
 
 
Jul maten, till varmrätt åt vi fläsk filé gryta.
 
Senare blev det fika och så hade jag bakat lussebullarna!
 
Hoppas ni andra har haft en bra jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0