klar!

Äntligen är jag klar med allt bakande och städande, lussebullarna blev goda och bra sen städning har också gått bra! Är trött och ska sova snart, hushållssysslor är jobbiga faktiskt men det ska ju göras. Tänk när man har flyttat hemifrån, eller så kan man hoppas på en  bra karriär och bli rik och ha folk som gör det åt en, höhö. Nej, skämtade lite självklart ska man göra saker själv också!
 
Nu är det bara torsdagen kvar och det är bara att sy sen så slutar vi för denna termin! Weehoo..sen kommer de bli roligt med Glöggkvällen, så jag kommer inte blogga när jag kommer hem utan när alla har farit osv. Så då vet ni det (man ska ju va sociala med sina vänner).
 
Godnatt!
 
Så här blev dem.
 
 

Kommentarer
Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com)

Svar: Har nu röstat:D jag vet inte riktigt vad du kan vinna men lycka till och hoppas du vinner i alla fall!
Elin

2012-12-20 @ 00:35:23
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=
Postat av: beciell

Tack så jättemycket :) Ett stort presentkort på cdon.com ligger i potten!

Svar: Varsågod:) Jaha okej, det var ju en bra sak och vinna!
Elin

2012-12-20 @ 22:49:13
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0