The Body Shop.

Klicka för större bild
 
 
Klicka för större bild
 
Klicka för större bild
Klicka på bilderna för att komma vars de finns och om info osv.
 
Jag var inne på The Body Shop idag när jag var på stan med Jenny och Erica och det har ju så fina saker! Jag hittade som en "parfym" eller så vad det en body splash(?). I alla fall den luktate mango, vart förälskad i den så ska köpa den efter jul typ. Tyvärr hittade jag den inte på deras hemsida, det fanns flera andra dofter också ex. jordgubb. De ska som höra till alla deras Body Butters.
 
De har faktiskt väldigt bra julklappar man kan köpa där, tranbär body buttern luktade också gott. Den fanns i parfym men de var slut redan så gissar på att den är väldigt populär. Sen har dem pepparkakas body butter, tvål osv. Haha, ganska roligt ändå, dock luktade den väldigt mycket pepparkaka men man kanske inte vill gå omkring och lukta pepparkaka eller? Som att man har bakat det hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0