tisdag.

Har för ett tag sedan kommit hem från stan, är hur trött som helst och vill bara sova! Orkar inget..
I alla falll efter skolan så gick jag ett litet tag på stan med Lina, Linnéa och Ana Maria sen så mötte jag upp Jenny och Erica och så gick jag med dem ett tag.
 
Efter lunch när vi hade hantverk så hann jag inget, vi hade det bara i 1 timme. Mina handtag till väskan gick inte alls bra att sy, skinet revs upp av mataren (den som gör så tyget ska bakåt) så får nog bli klar med den på torsdagen!
Trodde min skolkatalogen skulle komma idag men nej, folk fick den igår men inte jag..blir lite irriterad för jag vill ha min också!! Vi har ju beställt den så, men jag hoppas den kan komma imorgon.
 
Ska plugga matte sen.
 
Bild från förr förra vintern, jag har tagit bilden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0