true.

Ska ta och gå och lägga mig snart, imorgon är det torsdag så det är bara hantverk. Hoppas på att min kjol snart blir klar, dock är jag inte så super nöjd med den. Blev ganska kort framtill men det kanske ordnar sig! Det är min egen designade kjol jag håller på med.
 
 
Haha, sitter och skriver med Tove. Dock så skämtar jag ju lite, men jag vet att de är snökaos i söder. Ni som kanske inte visste eller jag har aldrig sagt det heller, men Tove gick vi ju med i 9:an men sen så flyttade hon ner till Norrköping och går på ett gymnasium där och bor med sin mamma där. Fast de är väl sant att när de är snökaos här så klarar vi oss bra.
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ♥ CAROLYN.SE - modeblogg & tävlingar

I min blogg kan du tävla om valfri klänning från berömda Inlovewithfashion, lycka till! ♥

2012-12-06 @ 17:17:13
URL: http://carolyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0