Alla ♥ dag!

Har pluggat sen jag kom hem från skolan! Gillar inte att det är flera prov i en vecka.
Jag kan då iallafall allt hyfsat, men ska läsa lite imorgon också.

Så jag hoppas att proven kommer gå bra! Idag på gympan hade vi skridskor med hela klassen, själv så gjorde jag ett mål (okej skryta..) nej, men det var nog bara ren tur.

Idag när jag kom hem efter skolan så fick jag lite alla hjärtans dags fika :P

Detta:



Nu ska jag ta och tvätta bort sminket och sen gå och lägga mig, godnatt!

Kommentarer
Postat av: ronja :)

shit vad gott de ser ut å va! :O fast själv hitta man ju en ask gelehjärtan å ett alla hjärtans dag kort i skåpet å de funka ju också ;p

2012-02-15 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0