TJATJA BLOGGEN

Chacha bloggen! Tha Master is here. Elin är ju som dålig på att blogga så jag tog saken i mina egna händer och bloggar lite åt henne!
Först ska jag bjuda på en bra låt som ni kan lyssna på medans ni läser detta inlägg:


Ja vart var jag, ja! Ni får ett låt tips och nu kommer lite smaskiga hemlisar om Elin:
- Igår blev hon rädd för mina hundar (tror att hon är lite små rädd för dem mest hela tiden, hon vågar bara inte erkänna det!)
- Elin är kär i våran gympalärare (De kramades i Fredags, tror nästan att hon skrev det här? Jo det gjorde hon nog)
- Hon älskar katter. När hon blir gammal kommer hon nog ha 100 katter!
- Hon har typ 10 killar på G!!
- Elin har en juckande hund. Ja vad mer behöver jag säga om det?

Det var lite smått och gott om Elin!
Bjuder på en bild också.

Det är ju bara att säga till om ni vill ha mer såna här inlägg, ställer givetvis upp!
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0