2 års bloggning idag!!

Grattis till bloggen idag, det var exakt idag jag startade bloggen:)
Så jag tänkte visa massa headers, hur bloggen har sett ut genom åren:
Min första (har inte gjort den själv).
Min andra (har inte gjort själv).
Min tredej (har inte gjort själv).
Min fjärde (har inte gjort själv).
Min femte (den har jag gjort).
Min sjätte (den har jag gjort).
Min sjunde (har gjort själv).
Min åttonde (har gjort själv).
Min nionde (har gjort själv).
Det var alla! Sen har jag ju den nuvarande;)
Det var allt jag ville säga, och jag kommer säkert blogga mycket längre hoppas jag!:D

Kommentarer
Postat av: HANNAH / SPOINK

Fina headers ju ;)

2012-01-15 @ 18:04:38
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: ronja :)

grattis hehe =3 minns typ alla förutom den första xp

2012-01-16 @ 18:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0