2011.

Vet att jag är mycket efter, men nu har ni något att läsa iallafall!:)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag vet inte??

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns knappt vad jag hade...

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Inga;)

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
Vet inte?? Kommer inte på något nu.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Jag vet inte, jag minns väl bara dem roliga stunderna (många).

8. Vad var din största framgång 2011?
Jag byte skola och mådde mycket bättre:)

9. Största misstaget?
Vet inte??

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara förkyld och sådant, men inte skadat mig.

11. Bästa köpet?
Min söta katt Cira?! Haha:)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, smycken och göra trevliga saker med tjejerna (ex. Bio, restaurang osv).

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det som gjort mig glad. Men inget speciellt.

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Rolling in the deep- Adele. 
Titanium- David Guetta ft. Sia.
Sexy And I Know It- LMFAO.
We Found Love- Rihanna ft. Calvin Harris.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte mitt i mellan, fast kanske lite mer ledsnare för jag varit stressad över saker och sådant.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vara mer mig själv och inte som det andra, säga ifrån utan att tänka vad de andra ska säga.

17.  Vad önskar du att du gjort mindre?
Pluggat ihjäl mig typ i ca 4 timmar och inte ha någon fritid! Men det har jag börjat ändra på!:)

18. Hur tillbringade du julen?
Jag firade julen hemma hos mig med morfar och morbror:D

20. Blev du kär i år?
Nej, forever alone..(hehe).

21. Favoritprogram på tv?
Vet inte?? Bruka inte se så mycket på tv, bara på kvällen.

22. Bästa boken fu läste i år?
Egoboost- Blondinbella (Isabella Löwengrip).

23. Största musikaliska upptäckten?
Vet inte? Brukar inte va så bra på vilka som är nya..är ganska efter hehe.

24. Något du önskade dig och fick?
Önskade mig inget speciellt, men jag fick det mesta jag önskade mig i jul:) Men jag blir glad vad jag än får som.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Hm..kanske men det är bara att hoppas på det nästa gång typ sin födelsedag??:] haha.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Gud vill inte tänka på den, den var den värsta födelsedagen jag har haft i mitt liv. Jag jätte förkyld och sjuk inte skoj..Hoppas nästa blir mycket bättre!

27. Finns det något som skulle gjort ditt åt bättre?
Det finns det säkert, men kommer inte på just nu.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Vet inte, bra? Iallafall bättre än vad jag hade 2010.. 

29. Vad fick dig att må bra?
Det fanns väl många saker, men kanske att jag bytte skola och hamnade med dem jag har känt förr:)

30. Vem saknade du?
Ingen tror jag, har alla nära och kära här!

32. Årets sötaste?
Haha jag vet inte? Alla:P?

33. Årets hetaste?
Eee?? Vet inte;)

34. Årets största upplevelse?
Jag vet inte om jag har haft en stor upplevelse?? Allt som har varit roligt?

35. Årets besvikelse? 
Jag klippte av halva håret för det var slitet i topparna:( 

36. Årets bästa?
Kompisarna!:D

37. Årets snällaste?
Tycker att alla jag står närmast har varit snälla:)!

Lista tagen här ifrån

Kommentarer
Postat av: ronja :)

coolt, jag är inte den enda som är forever alone x/ ;P

2012-01-05 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0