B-kvalla??

Håller på att måla naglarna igen! Fast provar det rosa nu, det jag målade på igår försvann:( Jag vet inte om det var för att jag målade på hur mycket lager som helst och att det inte riktigt torkade?! Om inte så var det väldigt dåligt..
Dock så ska man ju inte lita på alla saker som följer med i en tidning, det vet jag ju!;)
Men tycker ändå att lite nagellack ska väl kunna följa med utan att vara B-kvalla?
 
Idag ska jag senare ta och sola, har inte gjort det på länge! Var väl typ innan skolavslutningen där? Ska bli ännu mer brunare:) Haha.
 
Vad ska ni göra idag då??
 
Dåliga?^^
 
 Uppdate: Okej det var nog för att jag målade på flera lager, har på mig det rosa nu och det går då inte bort lätt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0