det börjar närma sig.

Idag vaknade jag kl. 8 för jag hade ställt klockan på det. För nu måste jag lära mig att stiga upp lite tidigare, börjar jobba på måndag!;)
 
Iallafall igår kväll såg jag lite av invigningen av OS först tyckte jag att det var jätte konstigt men sen vart det ganska roligt;) Nån mer som såg det?
 
Idag är det fint väder, ska nog ta och sola. Vi hade tänkt fara till Byskehavsbad men nja..kanske nästa helg beror på vädret:)
 
Tänkte bjuda på bilderna som inte gick att ladda upp, det gick inte för att det var för stora.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: matildaaaa

Vrf ser de ut som att jag har glasögonpå bilden haha..eller iaf på min mobil..XD

Svar: Hahah gör det??:P
Elin

2012-07-29 @ 00:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0