Igår kväll!

Vaknade för några timmar sedan typ. Tänkte berätta lite mer om vad som hände igår även om jag typ berättade alla nästan hehe:P
 
Jag mötte upp Matilda, Tove, Jonna och Amanda sen gick vi in på festivalområdet först gick vi omkring sen gick vi mot Campustältet där Lilla Sällskapet uppträde dom var bra!:) Sen gick vi bara omkring tills kl.23.30 då skulle Maskinen börja spela och det var hur mycket folk som helst men vi hade varit där ett tag så vi fick väl ganska bra platser att stå på, vi stod som i mitten och trängdes med alla. Om man hade ställt sig nästan längst fram hade man nog blivit mosad!;) Men folk knuffades och dansa som galningar. Men Maskinen var jätte bra och det va bra stämning sen när Alla som inte dansar (är våldtäktsmän) då blev det att hoppa och vifta med händerna och sjunga haha! Träffade även Jenny där och hennes sällskap sen när jag skulle hem träffade jag Jenny(en annan Jenny som jag känner) och vi pratade ett tag. Sen drog vi oss hem:)
 
Tog bilder men jag kan inte lägga ut dem eftersom det var kamerapolicy så man får inte publicera ut nå bilder:(
 
Som ni ser på bilden gick jag och la mig vid denna tid^^;)

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Nu har jag startat en ny Dagens blogg tävling där du har chansen att visas bland mina läsare!
Mer om tävlingen hittar du här -->

http://semlanofc.blogg.se/2012/july/dagens-blogg.html#comment

ha en bra dag! :D

2012-07-20 @ 14:11:04
URL: http://semlanofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0