Min helg:

Nu är jag äntligen hemma, eller jag kom hem för ett bra tag sedan. Jag har haft en super rolig helg, fyllt av skratt och skoj:D Var ett väldigt bra tag sedan jag gjorde så här många saker på en helg!
 
Det kommer bli ett långt inlägg med massor av bilder, så hoppas ni orka läsa!
 
Fredagen:
Jag kom till Burträsk sen kom Jenny och hämtade mig med hennes moppe, vi åkte hem till henne. Vädret var inte så bra. På kvällen for vi till Krille och våldgästade han, vi sa till han att vi skulle komma men han trodde inte på det och när vi kom så vart han förvånad typ haha;) Edvin var också där så vi var med dem ett väldigt bra tag! Vi for typ hem vid halv ett..Men det var skit skoj, men senare när Edvin hade farit hem så dog jag i Krilles säng vart super trött så det slutade med att alla låg på sängen döda haha.
 
(hos Jenny^^).
(hos Krille^^)
(på väg till busstationen, detta är Björnåkersskolan där jag gick från 5-7 sen flyttade jag till stan^^).
 
Lördagen:
Vi vaknade där något vid 11 eller 12? Sen åt vi lunch senare for vi till CoopKonsum och köpte godis. Sen hem igen, det var tänkt att vi skulle ha farit till Jennys stuga men vi struntade i det för vädret var upp och ner. Antingen sol eller regn. Senare vart vi ensam hemma för hennes mamma,pappa och bror for dit. Så vi fick äta middag på Grillen, jag tog Kebab tallrik(länge sen jag åt de). Sen for vi hem och var hemma en stund sen kommer Juila och Sandra och våldgästar oss, haha. Det bara kom in:P Vi pratade lite och sådant sen for de. Då for jag och Jenny till Ronja som hade frågat oss om vi ville komma. Så vi var bara där ett litet tag sen for vi hem. Hällde upp vårt godis i skålar och såg på filmen Crossroad, inte så ny men jag hade aldrig sett den hehe..Sen så kom Jennys föräldrar hem sen när filmen nästan var slut så kom Krille, han hade ändå glömt sin jacka hos Jenny när han var där en gång. Vi satt och såg klart filmen sen så satt vi i soffan och bara pratade, sen gick vi upp till Jennys rum och pratade där istället och tiden bara rann iväg, det slutade med att Krille var hos oss till kl.02.30 haha!
(godiset vi köpte^^)
(middagen^^vet inte varför den här bilden vart så liten..)
(haha Julia tjuv tog kort på mig^^)
(godis, när vi skulle se på film^^)
 
Söndagen:
Vädret var otroligt bra! Sol dock molningt men ändå sol:) Typ för första gången på veckan..Iallafall vi vaknade vid 11 tror jag, det var knäppt tyst i huset och det visade sig att Jennys familj hade farit till stugan haha. Det sa aldrig nått men det trodde nog att vi sov fortfarande;) Så vi fikade och fixade oss sen vare bara att hoppa upp på moppen och åka med Jenny två mil, tog bara en halv timme dit. Deras stuga är på en Ö så Jenny visade mig runt sen åkte jag och Jenny båt, Jenny styrde vi for mot Bygdsiljum och for och spelade minigolf och fikade på Westmans(?). Kan ju bara säga att jag vann i minigolfen dock körde vi inte alla för banorna är inte så bra. Vi var där ett väldigt bra tag sen åkte vi omkring där på sjön (deras sjö är super stor ser nästan ut som man va ute på havet) sen for vi till stugan. Senare åt vi middag sen vara bara upp på moppen igen och åka hem, eftersom min buss gick kl.19.00! Och nu är jag hemma:)
 
(haha jag fick ha världens fulaste hjälm nog, men Jenny haar sagt att hon ska skaffa en annan extra hjälm. Den var så ful så jag hade för luvan helatiden när vi åkte haha^^).
(Ö:n^^).
(åka båt^^)
(minigolf^^)
(fika^^)
(på väg hem till Skellefteå, solen skiner!^^)
 
Helgen har var otroligt rolig! Hoppas ni orkade läsa:P
 
PS! Vet inte varför vissa bilder inte ville laddas upp stora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0