Roligt att se tillbaks på tiden!

Okej nu har jag kollat igenom hur många bilder som helst från när jag var liten det är från år 2000,2001 och 2005 jag har kollat! Många bilder skrattade jag åt och några minns man och saknar:)
Det är bilder från mitt liv när jag var liten. Så jag tänkte visa några bilder inte alla som jag sparade till min data;)
 
Det kommer bli ett långt inlägg och text till bilderna jag tänkte visa bilderna i ett annat inlägg annars blir det så himmla långt det här!
 
Alla dessa 17 cd-skivor har jag kollat igenom och det var väl 24 eller 37 bilder på varje skiva. Sen var det ju inte världens bästa kvalite på vissa av bilderna men det var ju från 2000 hehe;)
Det fanns ganska mycket olika rubriker på fodralen och med hjälp av dem kan man se hur tekniken har utvecklats! Haha DigiBilder(digitala bilder) kan man ju förstå är nog den nyaste skivan och det var det också. Det var när vi hade skaffat en digitalkamera.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0