stan imorn

Har nyss målat naglarna klart:) Fick bli rosa/korall färgen, som jag hade på avslutningslunchen på skolan. Om nån ens minns när jag bloggade om den. Men iallafall så ska jag göra mig klar för sängen ska upp tidigare imorgon ska med mamma och pappa på stan och göra några äranden. Snart måste jag lära mig att stiga upp tidigare! Den 30 juli börjar jag ju jobba, börjar typ vid 7 tror jag:O kommer vara döds trött, haha. Men man får tänka jag göra detta för pengarna!
 
Känns ändå surt att jobba sista perioden, jag slutar den 19 augusti och gymnasiet börjar typ den 20:e. Som tur är 19:e en söndag så jag har iallafall en helg på mig innan skolan börjar!
 
Så får njuta av dessa dagar tills dess, hoppas bara att det kommer vara underbart väder!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0