hoppas det funkar nu då!

Lyssnar på lite musik och sen väntar jag tills nagellacket har torkat!
Mamma köpte en ny färg igår, den är som pärl-rosa skimrig;)

Annars har det varit en vanlig skoldag, har gjort So:n klart för ett tag sedan. Sen har vi sovmorgon!!:D Engelska far bort igen eftersom en annan grupp ska ha muntliga nationella, och sen så har vi tjejer ingen musik heller.
Så man börjar 10.10 imorgon då!

Igår efter skolan så gick jag och mamma på stan, jag skulle lämna tillbaks den här vattenfasta smink borttagnings medlet. För jag fick svullna ögon av den!:( Så jag fick reklamera den till en annan vattenfast- borttagning. Men den som jag reklamerade till den verkar också så!!
Jag vet inte varför det blir så, om det är något speciellt i dem. Men idag for jag och mamma till Apoteket och köpte den som jag hade från början, även om det är en jätte liten flaska. Men man ska ju vara rädd om sina ögon, så ikväll ska jag prova båda 2 på varsitt öga och ska kolla om det är någon skillnad eller så är det jag som inbillar mig just nu. Men det ser svultet ut lite:/

Sen idag har jag gjort en till sak men jag vill inte skriva vad som hände. Det var inget farligt eller jo men kanske inte så mycket för mig, ville bara göra det rätta!:) Okej, det lät som en farlig sak, men alltså det är det inte. Jag har inte gjort något dumt.


Lyxshake i somras^^:D
Tycker att det blev en passande blid om när jag och Mathilda N pratade om det;) haha.

Kommentarer
Postat av: ronja:)

meeen elin vad har du gjort nu då? ;)

2012-03-22 @ 19:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0