Hunger Games.

Lyssnar på musik och chattar med Matilda:)

Har nyss bokat bio, ska se Hunger Games med Matilda. Kommer bli skoj:)
Gör inte så mycket just nu, tror jag ska nörda lite mobilspel hehe. Laddade ner något nytt så..och det är som Mario fast jag har problem med hoppen ex. om man ska hoppa från en annan "klippa" till en annan:/
Haha. Ramlar alltid ner! Då brukar jag oftast bli less sen tar jag bort spelet... (gjorde så med ett annat spel).

Senare blir det att duscha + att kolla igen musik pappret! Har musik prov på onsdag. Kan ju bara säga att det inte är dem lättaste. Vi ska typ lyssna på musik sen gissa när dem är gjorda ex. Ååå är det här 1600-tals??:O.
Ja, som att jag kommer få rätt på det.




Kommentarer
Postat av: ronja:)

Hehe de verkar som att ja också ska se den, med familjen xp vilken tid kommer ni att se den? :)

2012-03-24 @ 15:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0