I'm gonna live my life.

Lyssnar på musik just nu:)

Ni har väl inte glömt och ställa fram klockan va?? Jag gjorde det nyss;)

Igår kom Matilda hit sen for vi och hämta biljetterna sen hem till mig igen och vänta tills den skulle börja (eftersom man måste hämta biljetterna före). Men medans vi var hemma hos mig så fixade jag håret, för jag varit inte klar med det sen skulle Matilda platta sina lockar hon hade fått av blöttsnö igår:/ Ja, det snöad igår..ingen vår känsla här inte:P

Men Hunger Games var jätte bra!! Så ni som inte har sett den, se den:D

Här kommer lite bilder från igår:

Serösa;)^^


Oj inte så bra bild, men ni se  ju mer snö:( Hoppas det smälter bort idag. För det är soligt ute!

Det var ganska roligt igår när vi skulle gå till bilen så stod det en svart limousine på parkeringen!:D
Haha, vi skulle ha hoppat in i den! Nä, den hade nog kört in på fel parkering/område. För sen for den fast ingen var där inne.


Kommentarer
Postat av: ronja:)

aw ja såg int er igår :( men filmen va iaf bra :3

2012-03-25 @ 17:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0