Pink.

Tänkte visa hur färgen blir:


Vart lite suddigt bilden, men ja. så ser det ut:)
Kanske lite neon-rosa är dem också. Så om ni vill ha en sådan färg far till Coop Forum och köp bara för 10kr! Det är värt det och det är ju inge fel på dem. Det fanns många färger i en storkartong + massa läppstift:)
Såg även igår en annan färg som var mer "turkos-neon" eller vad man ska kalla det, den skulle jag också vilja köpa hihi. Får väl fara dit någon fler gång.

PS! Se så långa naglar jag har fått, okej jag har inget att jämnföra med hur det var förr men då hade jag jätte korta;)

Eller jo, nu kan jag jämföra. Klicka på länken så kan ni se:
http://beautigirlmoon.blogg.se/2012/january/nails.html#comment
fast har haft kortare^^ Det där var typ början på när jag började spara ut dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0