skola imorgon...

Lyssnar på musik och inte så mycket mer. Funderar på att måla naglarna senare städa lite i mitt rum;)
Senare måste jag även plugga No:/ Har nationella på onsdag i No...Man borde inte ha matte och no i nationella;)
Det är dem svåraste/tyngsta ämnena! Tycker jag;)

Sista dagen nu, imorgon börjar skolan igen..(har haft Sportlov).

Om jag ska göra en sammanfattning om sportlovet så:

Fredagen- Jenny kom hit vi for på Night Flight och var med några andra från Burträsk:)

Lördag- Tjejerna (Jonna, Amanda, Matilda och Tove) kom hit och firade mig:)

Söndagen- Jag fyllde 16år!

Måndagen- Köpte mig en ny och bättre mobil!

Tisdagen- For till stan med Alva och vi käkade på Tatung och hade det trevligt:)

Onsdag-Söndag= bara slappat hemma;)


(har bild brist..).

Kommentarer
Postat av: Lina | fotoblogg ♥

SV; Tack :)

2012-03-11 @ 15:09:39
URL: http://liiinasfoton.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha vilken slappar vecka :P

2012-03-11 @ 21:01:13
URL: http://ingakommentarertack.blogg.se/
Postat av: ronja :)

Den nya bakgrundsbilden är jättefin :D men ja tyckte du sa nått om att du hade lagt upp en video på dansen på night flight? :o xp

2012-03-13 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0