Vad gör dig vacker.

Idag var det en vanlig fredag, på HK:n så gjorde vi vaniljbullar:D Tog med mig hem också, så jag bjöd familjen!
Sen for jag och mamma, och handla lite godis till ikväll:)

Imorgon så ska jag vara med Alva på dagen sen senare ska jag till Nordanå och se på en teater som min kusin är med i, så det kommer bli spännande. Jag brukar aldrig se på teater, bara med skolan;)

Sen så blir det att plugga på Andra världskriget (prov på onsdag)..Usch!! Det är hur mycket som helst, jag dör.

Igår på elevensval gjorde jag och Mathilda N påskägg, idag forsatt vi med dem på håltimmen, så nu har jag tagit hem det.

Här får ni en bild på hur den vart:

Dekorationen är: ett hjärta (det var Jonna som kom och hälsade på och gjorde detta hjärta, som hon tyckte jag skulle ja. Tack:)). Sen det andra är: En krona, en ros med blad, en chokladkaka och en dammsugare(kaka).

(Rubriken är den här låten What makes you beautiful av 1D..hehe, det är Alva som fick mig att lyssna på den:P Jag är inte galna i dem, men när man ser videon tänker man bara på sommaren:)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0