Har nyss målat naglarna så nu är de snygga och frächa igen, nagellack är mitt missbruk. Kan inte gå utan och om de ska se normala ut så målar jag på fransk manikyr. 
 
Idag efter skolan så följde jag med Ana Maria till Glitter, hon köpte några smycken jag fick även ett! Tack igen, det är en ear cuff och jag fick den för de var typ ta 2 för 3 sen hade hon en rabatt så det var mycket hon fick ta så kunde hon få några saker på köpet haha. Ear cuffen är bara i silver och inget motiv på eller något sådant, men enkelt kan också var snyggt!
 
Annars har dagen gått på som vanligt, imorgon är det bara att sy! Skönt, då kanske man hinner med kjolen eftersom de inte blev någon hantverks i tisdags. 
 
 
Arkiv bild, men Jenny har skrivit så fina saker på hennes blogg om mig så nu är det min tur!
 
Jenny är en jättefin person, vi blev faktiskt kompisar på ett litet konstigt sätt men det kommer jag inte gå in på. Sen dess har vi hängt ihop för evigt i alla dessa år vi känt varandra, 5år är det! Vi har det alltid trevligt även om vi bor ifrån varandra långt bort (i Burträsk bor hon). Jag tror vi kommer va vänner för livet (självklart finns de flera sånna vänner), älskar dig att ha dig som vän♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0