behövliga saker.

Idag har dagen rullat på som vanligt och vi hade igen gympa (som jag trodde), vår lärare är fortfarande skadad sen vi hade badminton när hennes knä höll på fara ur led. Men vi var glada ändå så vi fick hål istället så då gick vi (jag, Lina, Linneá och Linda) på stan och kollade på kläder osv. På BikBok har de fått in massa snygga fest klänningar inför nyårs!
 
Köpte mig en ny/annan BB-Cream för den jag har är i medium och den börjar bli för brun. Så fick bli i light, sen köpte jag schampoo och balsam men det hade mamma visst redan köpt. Jag hade slut så jag tvär köpte, inte för att jag brukar köpa det men.
 
Den till vänster är den nya.
De köpte jag, är egentligen för torrt och skaddat hår som jag inte har. Men har provat dem förr och det är jättebra enligt mig då.
 
Om nu undrar rubriken, så menar jag att det inte var något onödigt jag har köpt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0