Fredag - stan - tjejkväll!

Godmorgon på er, har för ett tag sedan ätit frukost och nu ska jag fixa mig lite snabbt. Ska med mamma och Robin på stan för att göra lite äranden.Sen hemma ska jag göra lite saker senare så far jag ju till Jonnas place:D!
Vi ska laga middag tillsammans med Amanda och Matilda och ha en jättetrevlig tjejkväll, kommer bli super bra!
Vi skulle visst va lite utklädna också haha, men inte så mycket men ja får se vad jag tar. Funderar i alla fall på läppstift (brukar inte ha det) sen kanske man sminkar sig lite mer än vad man brukar, men det kommer bli bra!
 
Ni får säkert några bilder senare:)
 
Bild från: http://justgirlythings.tumblr.com/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0