fredag!

Tänkte snabb blogga lite, väntar på att Krille ska komma hit. Idag på skolan har det bara gått bra, baskjolen kommer bli klar på tisdag nog och är nöjd med den. Även om jag aldrig använder kjolar och baskjolen är en pennkjol.
 
Efter skolan så gick jag ett tag med Lina och Linnéa men sen skulle Lina fara så då blev det bara jag och Linnéa och så gick vi omkring och kollade på massa kläder osv. Vi provade också en korsett/bustier som var ursnygg, man skulle både kunna använda den om det skulle va nån fest eller så använder man den som att det vore en vanlig bh osv. Jag kanske köper den, mest troligt för den var skit snygg och insperartionen från att ha den som en överdel är från Kenza (finns säkert flera) hon hade ju nå snygga "korsetter" egetnligen kanske man ska kalla dem för bustier top.
 
Bjuder på en fin bild från när jag var hos Jenny, haha. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha vad håller jag på med?! xD

Svar: Haha, ja det kan man undra!;)
Elin

2012-11-09 @ 23:30:28
URL: http://lovelivebelieve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0