Konsument föreläsning imorgon..

Har bakat lussebullar med mamma idag, dem igår blev lite konstiga. För det råka bli ett annat recept än vad vi bruka ha. Men nu så blev dem bra! 
 
Imorgon så börjar jag kl. 09.00 och vi ska inte vara på skolan utan vara på Scandic (hotellet) för att lyssna på någong föreläsning om Konsument (tråkigt!)..kommer nog somna om det kommer vara drygt. Visst det är väl bra och veta om hur man reklamera osv, men jag vet vad man gör. Hade prov om det i 9:an. Det är till kl. 15.00, så det blir en längre skoldag...Så våran hantverks/sy tid försvinner.
 
Älskar texter på fingrarna, haha. Brukar tänka att jag har en tattuerig där, för det är så fint tycker jag!
Dock kanske det inte ska stå "dream." men jag gjorde bara något, kanske mycket senare i livet gör man en tattuering på fingret? Haha.

Kommentarer
Postat av: Jenny

men omg så snygg bild jag dog.

ofta föreläsning från 9 till 15?:O

Svar: tack, men du får gärna leva haha;)
Elin

2012-11-29 @ 23:24:32
URL: http://jennuslife.blogg.se
Postat av: Denise

superfin bild!!

Svar: Tack!!
Elin

2012-12-01 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0