Lista.

Ålder?: 16 år
 
Längd?: Gillar det inte men 150cm..
 
Röker du?: Nej

Snusar du?: Nej

Är du snål?: Njaa, jag var det förr när det gällde pengar och att köpa saker. Dock är det inte så längre men jag önskar att det blev så igen, slösar så mycket och de måste bli ändring på det!

Är du en egoist?: Nej, tänker på andra. Dock har jag 50 bilder på mig i mitt rum! Galet, men det är från när jag var liten haha (ego).

Har du bra självförtroende?: Ja, jag tycker det ibland. Men egentligen tror jag det ändå inte jag har det i vissa tillfällen.

Är du snäll?: Alltid, kan aldrig vara arg eller sur.

Är du falsk?: Nej. jag hoppas då inte det

Är du blyg?: Jag vet inte riktigt beror i vad

Är du lycklig?: Jodå!

Vad är du rädd för?: Maskar!!

Skolkar du?: Nej, skulle aldrig göra det heller!

Äter du frukost?: Jepp, varje morgon!

Är du nöjd med dig själv?: Ja, fast vissa saker skulle man väl kunna förbättra som min längd exempel..

Har du färgat hår?: Alltså på någon i så fall ja och jag har färgat mitt hår förut men nu har jag min orginal färg.

Tatuerad?: Nej, men skulle kunna tänka mig senare i livet.

Vad pluggar/jobbar du med?: Jag går på gymnasiet och går Hantverks Textil linjen på Balderskolan

När grät du senast?: Det minns jag inte?

Vad ber du din mamma köpa i en mataffär?: Haha, de brukar oftast va om jag kommer på något som de har glömt skriva upp på listan. Men annars inget om de inte är helg då är det godis haha.

Vilken frukt tycker du om?: Melon, vindruvor, passionsfrukt, banan vet inte mer?

Vad är det bästa med sommar?: Värmen, kompisar, sola, bada. Man kan som leva livet när det är sommar haha.

Vem kan du prata om allt med?: Mamma och mina närmsta kompisar!

Är du tillsammans med någon?: Njaa..

Hur ofta tränar du?: Haha aldrig, när det är gympa. Men det ska nog ändras på!

Gillar du att träna?: Jo, man känner ju sig mycket friskare då typ.

Går du på gympa lektionerna?: Alltid

Vad är din högsta önskan just nu?: Oj..svårt men eehe..sommar!

Vad vill du bli när du blir stor?: Ja, jag har ju mina fantasier/drömmar men antigen Hollywood fru (haha) annars vill jag lyckas i kariären som designer och ha ett eget klämärke sen bli rik och flytta utomlands till ett varmt ställe sen vill jag väl ha familj antar jag.

Vad kan du inte leva utan?: Familjen, vännerna och ett hjärta annars så lever man ju inte (haha lite skämt här).

Tv eller data?: Data

Vad var dagens lycka?: Jag vet inte men det är väl att vi har hantverk och att jag får ha det roligt med mina kompisar osv. För vi har alltid roligt!

 

Tog denna lista från Matildas blogg HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0