Lovet är slut - skola imorgon

Nu ser jag på Partaj och det är det sista avsnittet. Imorgon är det ju skola något som jag inte dirket längtar till, jag vill ha lov och bara sova ut och inte plugga, stiga upp tidigt.
 
Men jag har haft ett bra lov i alla fall!
Förra helgen for jag till Burträsk och var hos Jenny, vi hade tjejkväll med flera andra och det var jätteroligt. Sen annars har veckan varit väldigt lugn men i torsdags då var jag ju med Krille senare på kvällen var jag med Linneá och det var roligt. Sen i fredags så var det ju tjejkväll hos Jonna med Amanda och Matilda och det var jättetrevligt! Sen nu har jag bara tagit det lugnt.
Nu längtar jag till Jullovet och jag hoppas att det blir lika roligt då, jag vet inte hur länge det är dit exakt men det är väl inte så långt kvar dit?
 
Det här får bli det sista inlägget för idag, bloggar mer imorgon. Vi har också längsta dagen imorgon slutar 16.00..
 
Hoppas ni andra har haft ett bra lov!
 
 
 
 
Några bilder från veckan.

Kommentarer
Postat av: Peppbloggen

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppningsbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg där vi kommer uppdatera med inspirerande- och peppandeinlägg. Kika gärna in om du vill! :)

2012-11-05 @ 01:14:03
URL: http://peppningsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0