modevisning nästa helg!

Lyssnar på musik sen ska jag hålla på med en blogg design till Matilda! Annars har dagen varit bra, dock hade vi ingen sy lektion idag så det blev dubbla pass i Matrial & miljö, det var nån kvinna från Facket som kom och pratade osv. 
 
torsdagen så ska jag (och de andra som är modeller) prov gå och få kläderna osv, tills nästa vecka för lördagen 24/11 så är det ju Öppethus och jag ska ju gå modell med mina kläder sen får vi väl se om man går med någons annans plagg! Börjar faktiskt bli lite nervös och tänka "Varför sa jag att jag skulle va med!?". Men samtidigt tänker jag att jag aldrig skulle ha gjort detta och jag kanske övervinner min rädsla för att synas osv. Eller jag syns ju men att gå inför många på skolan, på en catwalk. Ni förstår nog och de andra säger att det är jätteroligt och man inte gör det så har man missat något.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0