modevisningen 2012

Sorry för inge bloggande men har ju varit på skolan nästa halva dagen sen efter att allt var bortstökat så for jag på stan ett litet tag med Linnéa och sen for jag hem. Var jättetrött så sova i en timme innan middagen.
 
Men nu tänkte jag blogga om hur det gick på modevisningen, vi gjorde håren och så vart vi sminkade. Sen fikagruppen gjorde massa mackor, blanda saft och la upp massa godis på ett bord till oss som skulle gå sen alla andra som går Hantverks, det var trevligt. Vid klockan 11 så började första modevisningen och man blev ganska nervös men ändå taggad så man satt och varva som, haha. Sen så var det rast/lunch så jag snabb åt och sen blev det repris igen kl. 12.
 
Mina föräldrar både filma och fotade, pappa tog 1045 bilder, helt galet! Men jag brukar också ta massa bilder så.
Dock kommer jag bara visa mig eftersom jag inte vill lägga upp på någon annan om de inte vill, måste ju ha deras tillåtelse!
 
Här kommer några bilder:
 
Tröja med nitar på axlarna
Pennkjol jag har gjort
Peplum top
Klänning jag gjorde i 8:an
Håret gjorde jag själv, och såg ut så.
 
Haha, en fin liten "backstage" bild på mig och Ana Maria när vi fixa oss osv.
 
Alla kläder som jag hade på mig var gjorda av mig och de andra som gick, fast vissa kläder som var gjorda de var gjorda av några andra men det ville inte gå modeller själv så vi som var modeller fick gå i deras istället då, det var kanske 80+ klädesplagg!! Av oss som går Hantverkslinjen på Balderskolan HV-1-2-och 3. Blommorna så stod vid catwalken var gjorda av floristerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0